پادویش نسخه MDR

مرکز کشف و پاسخ به تهدیدات سایبری
(Padvish MDR)

با گسترش حملات سایبری و تهدیدات پیشرفته پایدار به کشور، لزوم مقابله با این نوع حملات در سطح بالا بیش از پیش احساس می‌شود. طبیعتا مقابله با این حملات که به صورت ترکیبی از فناوری پیشرفته و هدایت انسانی انجام می گیرند، از طریق به کارگیری یک محصول یا خدمت به تنهایی قابل انجام نمی‌باشد و نیازمند راهکاری است که علاوه بر به کارگیری فناوری های پیشرفته، از نیروی انسانی متخصص و باتجربه جهت مقابله با این نوع تهدیدات برخوردار باشد.
مرکز کشف و پاسخ به تهدیدات سایبری (Padvish MDR) به صورت یک راهکار امن متمرکز، بر پایه اطلاعات دقیق و عمیق جمع‌آوری شده توسط محصولات پادویش از سیستم‌های شبکه طراحی شده است به گونه ای که با تگ‌گذاری، تجمیع، تولید هشدار و داده‌نمایی آنها مطابق تجربیات و دانش کسب شده از حملات قبلی سایبری نفوذ را کشف نموده و از ادامه فعالیت نفوذگر در شبکه جلوگیری می‌کند.

سنسور‌های مختلف برای تشخیص انواع تهدیدات شناخته شده و ناشناخته

 
 
 
 
 
تغییرات نرم افزاری
  • تشخیص ابزارهای هک و نفوذ
  • حملات بدون فایل
  • حملات مبتنی بر RDP
  • تشخیص برنامه های بالقوه ناخواسته و Risktools
  • تشخیص های حملات شبکه(IPS)
  • تشخیص آلودگی های پوشه های اشتراکی
  • تشخیص رفتارهای مشکوک( رمز عبور نادرست، دور زدن ضد بدافزار و …)

‫به نظرتان ورود موفق پس از پنج بار اشتباه زدن رمز عبور در نیمه‌های شب یا استفاده از یک ابزار بررسی ترافیک شبکه، نشانه چیست؟ احتمال وقوع یک حمله سایبری یا تلاش یک ادمین سخت‌کوش در حال رفع مشکل شبکه ؟ آیا یک ضد بدافزار به تنهایی توانایی تشخیص چنین حملاتی را دارد؟ طبیعتا بررسی و تشخیص این نوع مسائل تنها توسط افراد متخصص امکان پذیر است که در این راستا متخصصین امنیت سایبری پادویش می توانند این نوع حملات هدفمند و بدافزارهای ناشناخته  را شناسائی نمایند.

مولفه‌های زیرساخت Padvish MDR

۱. تجهیزات سازمان (Organization’s Devices): شامل همه تجهیزاتی می‌شود که بر روی آنها پادویش نصب بوده و از آنها محافظت می‌کند.
۲. سرور مدیریتی پادویش (Padvish Management Server – PMS): سرور مدیریتی پادویش جزئی از راهکار سازمانی پادویش بوده و به مدیر شبکه امکان می‌دهد که از یک محل مرکزی سیستم‌های شبکه خود را کشف نموده، پادویش را بر روی آنها نصب کرده و تنظیمات و تسک‌های مورد نظر خود را بر روی آنها اعمال نماید.
۳. شبکه ابری پادویش (Padvish Cloud Network): بستر شبکه ابری پادویش با متصل نمودن کلاینت‌ها به شبکه اختصاصی اطلاعات تهدیدات پادویش، موجب افزایش قدرت و سرعت تشخیص بدافزارهای جدید می‌گردد.
۴. سامانه مرکزی کشف و مقابله با تهدیدات: سامانه اصلی مرکز کشف و پاسخ به تهدیدات سایبری (Padvish MDR) که داشبوردها و هشدارهای نظارتی خودکار را فراهم می‌نماید.
۵. تیم متخصصین خبره تهدیدات سایبری پادویش (Padvish Threat Experts): تیمی از متخصصین آموزش‌دیده پادویش که با اتکا به تجربیات اختصاصی پادویش در مقابله با تهدیدات سایبری واقعی در طول سالیان گذشته ایجاد شده است و به صورت شبانه‌روزی (۲۴×۷) وضعیت سایبری شبکه مشتریان را رصد می‌نماید.

نمای کلی از زیر ساخت مرکز کشف و پاسخ به تهدیدات سایبری (Padvish MDR)

جهت دریافت مشاوره رایگان فقط شماره موبایل خود را وارد کنید